جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
فصیح نیا

حوزه/ حجت الاسلام فصیح نیا گفت: روسای سه قوه باید با هم تعامل داشته باشند و در رسیدن کشور به قله، شب و روز جهاد کنند و همان گونه که رهبری فرمودند اولویت امروز کشور، معیشت مردم و اقتصاد است و دولت باید برنامه جدی در این زمینه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز در خطبه‌های نماز جمعه نقده که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، اظهار داشت: حضور حضرت زینب(س) و امام زین العابدین(ع) در کربلا و تبیین مسائل عاشورا و تبیین حقائق، باید الگوی خبرنگاران انقلابی امروز ما باشد و خبرنگاران از این دو حضرت الگو بگیرند.

وی با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق در نشر اخبار در رسانه و فضای مجازی، گفت: خبرنگار باید انقلابی و سرباز اصلی جهاد تبیین باشد و به مسائل دینی توجه نماید، جای تشکر دارد که برخی کانال‌ها به مسائل دینی و انقلابی اهمیت می‌دهند و در مسائل اصلی بی‌طرفی را رعایت می‌کنند و جای تأسف است که برخی کانال‌ها با دامن زدن به اختلافات و با درج مطالب نادرست، با آبروی افراد بازی می‌کنند.

امام جمعه نقده، با اشاره به روز شهدای مدافع حرم، ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، شهدای مدافع حرم دارای بصیرت بودند که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و نظام اسلامی به سوی شهادت شتافتند.

وی در بخش دیگری از خطبه دوم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و با بیان اینکه مردم سالار دینی از افتخارات نظام اسلامی است، ابراز کرد: مردم سالاری دینی به همین راحتی به دست نیامده و برای آن خون دل‌ها خورده شده و خون‌های عزیزانمان ریخته شده است که باید قدردان آن باشیم.

حجت الاسلام فصیح‌نیا با توصیه به دولت برای مدیریت و فعالیت جهادی، گفت: روسای سه قوه باید با هم تعامل داشته باشند و در رسیدن کشور به قله، شب و روز جهاد کنند و همان گونه که رهبری فرمودند اولویت امروز کشور، معیشت مردم و اقتصاد است و دولت باید برنامه جدی در این زمینه داشته باشد.

وی به اشاره به شهادت شهید هنیه و محکومیت ترور وی به دست صهیونیست‌های بزدل، اظهار کرد: شهادت مرد جهاد و مقاومت در داخل خاک ایران، تعدی به حاکمیت ملی ایران است و قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و این شهادت نه تنها خللی در عزم و اراده ملت‌های مقاومت ایجاد نخواهد کرد، بلکه وحدت و همدلی میان آن‌ها جهت نابودی سریع صهیونیست‌ها را مستحکم‌تر می‌کند.

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha